Leasing İş Akışı

01

Müşterinin yatırım kararı vermesine istinaden A&T Leasing'den TL veya döviz bazında çeşitli vadelerde ödeme planı istenir.

02

Yatırım tutarına bağlı olarak alternatif vadelerde müşterinin nakit akışına uygun olarak ödeme planı sunulur.

03

Yapılan değerlendirmeye istinaden teklif yatırımcı tarafından kabul edidi ise; a) Başvuru Formu b) Proforma Fatura c) İlgili Evraklar firma tarafından A&T Leasinge gönderilir.

04

Kredi analizi ve değerlendirmesi yapılarak kredi şartları belirlenir.

05

Müşteriye imzalatılmak üzere Leasing sözleşmesi hazırlanır.

06

Tescil edilen sözleşme operasyon bölümüne gönderilir ve işleme konur.

07

Satıcı tarafından kesilen fatura A&T Leasing'e gönderilir. İthalat niteliğindeki işlemlerde sipariş geçilir veya akreditif açılır.

08

Müşteriden ilk kira tahsilatına istinaden satıcıya ödeme yapılır.

09

Ödeme planının tarihi kesinleştirilir. Sözkonusu ödeme planı müşteriye gönderilir ve faturalar kesilmeye başlanır.

Online İşlemler